ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

Zakupione produkty nie spełniły Twoich oczekiwań?

Masz prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie DRESS-ME produktów w ciągu 14 dni kalendarzowych od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).

Co w przypadku chęci odstąpienia od umowy?

Formularz zwrotu - pobierz PDF

Odeślij do nas otrzymane produkty wraz z dokładnie wypełnionym formularzem zwrotu na adres:

Oś. Prymasa Tysiąclecia 24

64-111 Lipno

Jak zapakować zwracane produkty?

To bardzo proste! – najlepiej posłużyć się kartonikiem, w którym otrzymałaś/eś swoje zamówienie. Dołącz do środka wypełniony formularz. Nie zapomnij wpisać nazwy zwracanych produktów, prawidłowych cen, całkowitej kwoty do zwrotu i numeru konta, na jakie mamy zwrócić kasę J

Zadbaj o to, by zwracane produkty nie nosiły śladów użytkowania – plam lub innych przybrudzeń, zapachów (perfumy, płyny do prania) oraz posiadały papierowe metki.

Ostrożnie przymierzaj ciuszki, abyśmy mogli w łatwy i szybki sposób rozpatrzyć Twój zwrot, bądź reklamację.

W jaki sposób wysłać zwracane produkty?

W miarę możliwości skorzystaj z usług kurierskich – wówczas będziemy mieli pewność, że paczka nie zalegnie gdzieś na poczcie, lub listonosz ich nie zabierze ze względu na zbyt duże gabaryty.

Korzystając z poczty polskiej nadaj paczkę kurierem pocztowym. Dzięki temu ułatwimy sobie całą procedurę J

Sklep DressMe nie odpowiada za paczki wysłane pod błędny adres!

WAŻNE!!! 

Nie przyjmujemy paczek zwrotnych wysłanych za pobraniem lub do paczkomatu!

Nie ma możliwości osobistego zwrotu towaru!

Kto ponosi koszty zwrotów?

Koszt odesłania towaru ponosisz Ty - my zwrócimy Tobie koszty zwracanych produktów.

Kiedy mogę spodziewać się pieniędzy za zwrot?

Staramy się jak najszybciej realizować zwroty pieniążków za zakupione towary, abyście mogły/li ponownie odwiedzić nasz sklep i zrobić kolejne zakupy ;) Dajemy sobie jednak bezpieczne 14 dni na zwrócenie środków od dnia otrzymania paczki od Ciebie.